YAZIYA AİT DÖKÜMANLAR
İÇERİK BİLGİLERİ
12 Şubat 2015 Tarihinde Eklendi.
Bu İçerik 1.940 Defa Görüntülendi.
Kalite Politikamız

Kalite Politikası 

Odamız kuruluş kanunu ve tüzüğü çerçevesinde, üyesinin memnuniyetini ön planda tutup, hizmet vermeye çalışan ve bunu sağlamak içinde vatandaş odaklı hizmetin amaçlandığı  bir kalite politikasına sahiptir.

·         Üyelerimize hizmet verirken yasal gerekliliklerin karşılanmasına verdiğimiz önem kadar  Üye’lerimizin ihtiyaçlarını ve beklentilerini tatmin edecek kalitede hizmet sunmak,

·         Kamu yararını ön planda tutarak üyelerimizin menfaatlerini korumak,

·         Etkin, hızlı ve kaliteli hizmet vermek

·         Üyelerimizle sağlıklı iletişim kurarak oda-üye bütünleşmesini  sağlamak

·         Girişimciliği teşvik etmek

·         Tüm sektörlerde çevreye saygılı, sürdürülebilir büyümeyi desteklemek

Hedefimize ulaşmak, kalite düzeyimizi gelişen teknoloji ve üye beklentileri doğrultusunda iyileştirmek için tüm bölümlerin aktivitelerinde ISO 9001 Kalite  Sistemi gereklilikleri esas olacaktır.  Bu doğrultuda belirlenmiş olan politika ve hedeflerimiz bağlayıcı olup, tüm birimlerdeki çalışanların standardın ve kalite sistemimizin gerekliliklerine uygun çalışmasını gerektirmektedir. Oda faaliyetlerinin gerçekleştirilmesinde izlenecek gereklilikler Kalite El Kitabı ve ilgili prosedürler de tanımlanmıştır. Odanın tüm çalışanları Kalite El Kitabında ve prosedürler de açıklanan gereklilikleri uygulamakla ve iyileştirmekle  yükümlüdür.Odamız kuruluş kanunu ve tüzüğü çerçevesinde, üyesinin memnuniyetini ön planda tutup, hizmet vermeye çalışan ve bunu sağlamak içinde vatandaş odaklı hizmetin amaçlandığı  bir kalite politikasına sahiptir.

  • Üyelerimize hizmet verirken yasal gerekliliklerin karşılanmasına verdiğimiz önem kadar  Üye’lerimizin ihtiyaçlarını ve beklentilerini tatmin edecek kalitede hizmet sunmak,
  • Kamu yararını ön planda tutarak üyelerimizin menfaatlerini korumak,
  • Etkin, hızlı ve kaliteli hizmet vermek
  • Üyelerimizle sağlıklı iletişim kurarak oda-üye bütünleşmesini  sağlamak
  • Girişimciliği teşvik etmek
  • Tüm sektörlerde çevreye saygılı, sürdürülebilir büyümeyi desteklemek
  • Bilgi ve iletişim teknolojilerini takip etmek
  • Daha kaliteli hizmet ve sürekli gelişim için çalışanlarımızın bilgi ve becerilerini arttırmak
  • Katılımcılığı, sürekli iyileştirmeyi  teşvik etmek  Bu ilkelerin hayata geçirilebilmesi için atılacak adımlar Odamızın tüm hizmetlerinin  planlı, sistemli  ve  belli bir kalite seviyesinde olmasını gerektirmektedir.

Hedefimize ulaşmak, kalite düzeyimizi gelişen teknoloji ve üye beklentileri doğrultusunda iyileştirmek için tüm bölümlerin aktivitelerinde ISO 9001:2008 Kalite  Sistemi gereklilikleri esas olacaktır.  Bu doğrultuda belirlenmiş olan politika ve hedeflerimiz bağlayıcı olup, tüm birimlerdeki çalışanların standardın ve kalite sistemimizin gerekliliklerine uygun çalışmasını gerektirmektedir. Oda faaliyetlerinin gerçekleştirilmesinde izlenecek gereklilikler Kalite El Kitabı ve ilgili prosedürler de tanımlanmıştır. Odanın tüm çalışanları Kalite El Kitabında ve prosedürler de açıklanan gereklilikleri uygulamakla ve iyileştirmekle  yükümlüdür.

MİSYONUMUZ

Birecik Ticaret ve Sanayi Odası’nın misyonu, 5174 sayılı kanun tarafından “üyelerinin müşterek ihtiyaçlarını karşılamak, ekonomik faaliyetlerin genel menfaatlere uygun olarak gelişmesini sağlamak, üyelerin birbiri ve halk ile olan ilişkilerinde dürüstlüğü ve güveni hâkim kılmak üzere  meslek disiplini ve ahlakını korumak” olarak belirlenmiştir.

VİZYONUMUZ

Meslek ilkelerinden taviz vermeden;   

  • Kurumsallaşmayı ve üyelerimize hizmet sunumunu profesyonel anlamda başaran,
  • Hizmet amacıyla Odamıza gelen üyeye en iyi hizmeti sunup, hizmetini verdikten sonra üyenin Odadan memnun kalmasını sağlayan,
  • Meslek ahlakını koruyan,
  • Üyelerimizin mesleki faaliyetleri içerisindeki ticari teamülleri tespit eden ve bunları herkesin uygulayabileceği kararlar haline getiren,
  • Ticari ve sınaî itilafların doğmasını önleyen ve aynı zamanda ihtilaf halinde ise görevini tarafsızca ve dürüst olarak yerine getiren,
  • Her Meslek için çağdaş teknoloji sistemlerinin üyelerimize tanıtımını yapıp, daha ileri teknoloji geliştirilmesine destek veren, Sadece rutin bir hizmet veren bir oda değil, her zaman gelişmekte olan hizmeti veren çağdaş ve Türkiye çapında öncü bir Oda olmak istiyoruz.

Odamız kuruluş kanunu ve tüzüğü çerçevesinde, üyesinin memnuniyetini ön planda tutup, hizmet vermeye çalışan ve bunu sağlamak içinde vatandaş odaklı hizmetin amaçlandığı  bir kalite politikasına sahiptir.

  • Üyelerimize hizmet verirken yasal gerekliliklerin karşılanmasına verdiğimiz önem kadar  Üye’lerimizin ihtiyaçlarını ve beklentilerini tatmin edecek kalitede hizmet sunmak,
  • Kamu yararını ön planda tutarak üyelerimizin menfaatlerini korumak,
  • Etkin, hızlı ve kaliteli hizmet vermek
  • Üyelerimizle sağlıklı iletişim kurarak oda-üye bütünleşmesini  sağlamak
  • Girişimciliği teşvik etmek
  • Tüm sektörlerde çevreye saygılı, sürdürülebilir büyümeyi desteklemek
  • Bilgi ve iletişim teknolojilerini takip etmek
  • Daha kaliteli hizmet ve sürekli gelişim için çalışanlarımızın bilgi ve becerilerini arttırmak
  • Katılımcılığı, sürekli iyileştirmeyi  teşvik etmek  Bu ilkelerin hayata geçirilebilmesi için atılacak adımlar Odamızın tüm hizmetlerinin  planlı, sistemli  ve  belli bir kalite seviyesinde olmasını gerektirmektedir.

Hedefimize ulaşmak, kalite düzeyimizi gelişen teknoloji ve üye beklentileri doğrultusunda iyileştirmek için tüm bölümlerin aktivitelerinde ISO 9001:2008 Kalite  Sistemi gereklilikleri esas olacaktır.  Bu doğrultuda belirlenmiş olan politika ve hedeflerimiz bağlayıcı olup, tüm birimlerdeki çalışanların standardın ve kalite sistemimizin gerekliliklerine uygun çalışmasını gerektirmektedir. Oda faaliyetlerinin gerçekleştirilmesinde izlenecek gereklilikler Kalite El Kitabı ve ilgili prosedürler de tanımlanmıştır. Odanın tüm çalışanları Kalite El Kitabında ve prosedürler de açıklanan gereklilikleri uygulamakla ve iyileştirmekle  yükümlüdür.

MİSYONUMUZ

Birecik Ticaret ve Sanayi Odası’nın misyonu, 5174 sayılı kanun tarafından “üyelerinin müşterek ihtiyaçlarını karşılamak, ekonomik faaliyetlerin genel menfaatlere uygun olarak gelişmesini sağlamak, üyelerin birbiri ve halk ile olan ilişkilerinde dürüstlüğü ve güveni hâkim kılmak üzere  meslek disiplini ve ahlakını korumak” olarak belirlenmiştir.

VİZYONUMUZ

Meslek ilkelerinden taviz vermeden;   

  • Kurumsallaşmayı ve üyelerimize hizmet sunumunu profesyonel anlamda başaran,
  • Hizmet amacıyla Odamıza gelen üyeye en iyi hizmeti sunup, hizmetini verdikten sonra üyenin Odadan memnun kalmasını sağlayan,
  • Meslek ahlakını koruyan,
  • Üyelerimizin mesleki faaliyetleri içerisindeki ticari teamülleri tespit eden ve bunları herkesin uygulayabileceği kararlar haline getiren,
  • Ticari ve sınaî itilafların doğmasını önleyen ve aynı zamanda ihtilaf halinde ise görevini tarafsızca ve dürüst olarak yerine getiren,
  • Her Meslek için çağdaş teknoloji sistemlerinin üyelerimize tanıtımını yapıp, daha ileri teknoloji geliştirilmesine destek veren, Sadece rutin bir hizmet veren bir oda değil, her zaman gelişmekte olan hizmeti veren çağdaş ve Türkiye çapında öncü bir Oda olmak istiyoruz.

BİRECİK TSO PROJELERİ

İLETİŞİM & ULAŞIM

Merkez Mah.Hastane Cad.Bahçelievler No:1 BİRECİK/ŞANLIURFA
bilgiislem@bireciktso.org.tr
0.414 652 1165-0.414 652 9095
Website Copyright Birecik Ticaret ve Sanayi Odası Başkanlığı All Reserved.

Gaziantep web tasarım